Naam:
Foto’s:
1777
Video’s:

Over ons

Wij zijn Ede en Ineke Staal en reizen veel met de camper door Europa. In de winter verblijven we meestal in Spanje; vooral op camperplaatsen langs de kust.  In het voorjaar plannen we vaak een korte reis; de landen om ons heen hebben dan onze voorkeur. Vooral Duitsland is dan in trek vanwege de mooie historische plaatsen met hun gezellige terrassen. Ook Frankrijk vinden we dan een leuk land om te reizen. De zomer zijn we dan thuis en in de vroege herfst maken we een langere reis. In het verleden waren Griekenland en Turkije erg in trek.

Over onze reis

Vooral de reis naar Albanië en Griekenland is een reis om aan te bevelen. Griekenland en met name de Pelopponesos is bijzonder mooi. Albanië is een land waar het nog erg primitief en eenvoudig is; maar het wegennet is erg slecht.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

Albanië, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.