Reacties

Reacties 51 - 100 van 297

Naam Reactie Datum
Berta Smilda Dat is weer genieten met de camper. Het wordt vast… 1 jun. '23
Geert/Hillie Koolhof Heel veel plezier en geniet van de mooie Achterhoek.… 1 jun. '23
Hein en Tineke Heel veel fietsplezier in de achterhoek. Groetjes… 1 jun. '23
Franka Roeters Beter laat dan nooit , Ede van harte gefeliciteerd… 28 feb. '23
Berta Smilda Wij lezen: Ede je bent weer een jaartje ouder geworden,… 27 feb. '23
Ko en Bea Goede morgen.Ede hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.Een… 27 feb. '23
Berta Smilda De griep!! Wat vervelend en ook nog niet zo bijzonder… 16 feb. '23
Hein en Tineke Hopen dat jullie snel weer opknappen en het weer ook… 16 feb. '23
Franka Roeters Leuk dat jullie Jan en Leny regelmatig tegenkomen… 8 feb. '23
Geert/Hillie Koolhof Heerlijk dat mooie weer, jaloers 😀. Groetjes van… 24 jan. '23
Ko en Bea Wij zijn wel jaloers op het mooie weer.Wij wensen… 19 jan. '23
Marijn Moi moi. Gaan jullie ook naar de wereldbeker veldrijden… 18 jan. '23
Ede en Ineke Staal. Bedankt voor informatie. We gaan kijken. Je hoort… 13 jan. '23
Franka Roeters We hoorden vandaag dat je bij alcazares weer vrij… 13 jan. '23
Hein en Tineke Geniet van het mooie weer. Hier giet het maar door.… 13 jan. '23
Franka Roeters Wat fijn dat jullie weer op reis zijn , de zon schijnt… 11 jan. '23
Geert/Hillie Koolhof Hallo, dus al een stukje in het Spaanse land. Heel… 9 jan. '23
Berta Smilda Alweer vertrokken naar het zuiden. Het was tot zover… 8 jan. '23
Hein en Tineke Goedemorgen, dus al lekker op geschoten met de reis.… 8 jan. '23
Berta Smilda Weer thuis! Het was weer een mooie reis met heel erg… 20 aug. '22
Geert/Hillie Koolhof Was weer mooi om jullie te volgen. Goede reis morgen… 19 aug. '22
Geert/Hillie Koolhof Dus ook nog steeds tropisch weer net als hier. Groetjes… 14 aug. '22
Geert/Hillie Koolhof Geniet van de westkust en nog fijne weken. Groetjes… 8 aug. '22
Geert/Hillie Koolhof Wat een emotioneel verhaal, wat fijn dat jullie hier… 5 aug. '22
Berta Smilda Hallo lieve mensen met elkaar! Wat een emotioneel… 5 aug. '22
Franka Roeters Wat mooi om dit afscheid van Harm met elkaar te delen… 4 aug. '22
Hein en Tineke Het lezen van het verhaal en bij het zien van de foto… 4 aug. '22
Jan en Leny Boon Wat goed dat jullie weer op route zijn , probeer het… 31 jul. '22
Berta Smilda Op naar Spanje! Wat gezellig dat Inge bij jullie is… 30 jul. '22
Hein en Tineke Gezellig dat Inge nu bij jullie is. Veel plezier samen.… 28 jul. '22
Franka Roeters Heerlijk , weer on tour, geniet ervan, en we volgen… 21 jul. '22
Geert/Hillie Koolhof Dus jullie al regen en onweer, hier koelt het nu een… 20 jul. '22
Inge Velt - Staal Tot ziens op Laguna of misschien al eerder op de route… 19 jul. '22
Hein en Tineke Goede reis naar Spanje. Groetjes Hein en Tineke 19 jul. '22
Berta Smilda Weer op reis! Wij gaan jullie volgen. Mooi plekje… 18 jul. '22
Geert/Hillie Koolhof Geniet van jullie reis en rustig aan😉. Groetjes… 18 jul. '22
Hein en Tineke Goede reis terug. 11 jun. '22
Berta Smilda Weer veel gezien en gedaan ondanks het weer af en… 11 jun. '22
Geert/Hillie Koolhof Mooi verslag weer, komende dagen vast nog veel fiets… 9 jun. '22
Hein en Tineke Weekend ĺijkt het droog te zijn. Dan kunnen jullie… 8 jun. '22
Hein en Tineke Morgen dan maar weer fietsen als het weer het toelaat.… 6 jun. '22
Berta Smilda Het weer zit niet mee! Maar de fotograaf heeft 2 mooie… 31 mei '22
Hein en Tineke Mooie plek en nog plaats genoeg zo te zien. Veel plezier. 30 mei '22
Geert/Hillie Koolhof Weer mooie routes met prachtige foto's. Groetjes… 30 mei '22
Geert/Hillie Koolhof Prachtig reisverhaal, leuk om jullie volgen. Wij de… 24 mei '22
Ko en Bea Hallo,dat ziet er goed uit. Als het weer goed is is… 22 mei '22
Geert/Hillie Koolhof Veel fiets plezier, groetjes van ons. 20 mei '22
Hein en Tineke Mooie omgeving. Wij hebben daar ook veel gefietst.… 19 mei '22
Berta Smilda Wat een mooie plek, daar kun je wel een paar dagen… 18 mei '22
Hein en Tineke Heel veel plezier en hopen dat jullie mooi weer houden.… 17 mei '22

« Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »