Reacties

Reacties 201 - 250 van 297

Naam Reactie Datum
Pieter en Berta Smilda Hallo Ede en Inneke, leuk dat jullie de Weser fietsen.… 22 mei '18
Berta Smilda Mooie zonsondergang! Fotograaf vrouw Staal. 19 mrt. '18
Hein en Tineke Heerlijk zo in de zon. Geniet er nog maar lekker van.… 6 mrt. '18
Hein en Tineke Heerlijk zo in de zon. Geniet er maar lekker van.… 6 mrt. '18
Marjolijn en Harry Via jullie uitgebreid reisverslag helemaal op de hoogte.… 26 feb. '18
Ko en Bea Wij hebben jullie reisverslag helemaal gelezen,alles… 25 feb. '18
Pieter en Berta Smilda Ik ben het helemaal eens met jou conclusie Ede. Veel… 22 feb. '18
Hein en Tineke Wij wensen jullie beterschap en hopen dat jullie woensdag… 13 feb. '18
Pieter en Berta Smilda Dit was wel bar en boos hoor! Dit is niet overwinteren… 10 feb. '18
Hein en Tineke Prachtige foto's van al dat sneew. Dat hadden… 8 feb. '18
Berta Smilda Tjonge,tjonge wat een prachtige reis al zoveel gezien… 6 feb. '18
Berta Smilda Wat een indrukken allemaal!! Prachtig en wat een rijkdom… 18 jan. '18
Hein en Tineke Heel veel plezier en geniet van Maroco. Groetjes. 12 jan. '18
Berta Smilda Geniet vooral en maak veel en hele mooie foto’s… 7 jan. '18
Marja Wij wensen jullie een hele mooie reis, en gaan jullie… 7 jan. '18
Johan en Aria Een mooie reis met veel goed weer en zorgen dat je… 7 jan. '18
Minke Sas Zo nu kan ik je mooi volgen, veel plezier de rest… 7 jan. '18
Hein en Tineke Dus het eerste gedeelte van de reis was het weer niet… 6 jan. '18
Hein en Tineke Wij hebben genoten van jullie reisblog en de mooie… 7 okt. '17
Marja Leuke reis beschrijving, een hoop herkening we hebben… 7 okt. '17
Berta Smilda Bijna thuis, morgen het laatste stukje! Afsluiten… 6 okt. '17
Berta Smilda Sorry, gelachen! Even op de " knibbels "… 25 sep. '17
Berta Smilda Wij zijn weer op de hoogte van jullie belevenissen!… 22 sep. '17
Johan en Aria Alweer een mooie reis vooral genieten 8 sep. '17
Berta Smilda Wij zijn weer op de hoogte, fijn dat jullie genieten.… 5 sep. '17
Ko en Bea Jullie verslag even rustig gelezen leuke plekjes en… 30 aug. '17
Hein en Tineke Hoi Ede en Ineke, verslag weer gelezen en jullie genieten… 20 aug. '17
Berta Smilda Veel plezier met de trip Portugal/Spanje. Geniet ervan.… 11 aug. '17
Berta Smilda Lieve Ede en Ineke, de terug reis weer ingezet! Jullie… 7 jun. '17
Hein en Tineke Hallo Ede en Ineke, wij gaan zaterdag weer richting… 1 jun. '17
Johan en Aria Hallo Ede en Ineke, Jullie genieten er weer van, groot… 23 mei '17
Berta Smilda Hallo lieve Ineke en Ede, Alweer op reis? Maak er… 18 mei '17
Hein en Tineke Hallo Ede en Ineke, Wij staan in Saint Valery en Caux… 18 mei '17
Johan en Aria Wij wensen jullie een goede reis en spreken elkaar… 21 mrt. '17
Hein en Tineke Wat mooie foto's heb je gemaakt Ineke. Het was… 18 mrt. '17
Johan en Aria Fijn dat je nieuwe broeken hebt, het overhemd zal… 9 mrt. '17
Berta Smilda Toch heel bijzonder je kleinzoon ontmoeten in Spanje… 3 mrt. '17
Berta Smilda Jarig geweest!! Wij waren de datum vergeten, maar… 1 mrt. '17
Ko en Bea Ede vanaf hier van harte iets telaat maar ben net… 28 feb. '17
Franka Roeters Hoi ede en Ineke, Lees net in jullie verslag dat Johan… 26 feb. '17
Hein en Tineke Leuke plek zo in de duinen. Groetjes Hein en Tineke 19 feb. '17
Berta Smilda Wij zijn op de hoogte via de blog, wat hebben jullie… 30 jan. '17
Ko en Bea Leuk jullie weer te kunnen volgen ziet er wel heerlijk… 26 jan. '17
Hein en Tineke Net jullie blog weer gelezen en wij hopen dat het… 22 jan. '17
Siem Jaspers Mooi gegaan met het opwaarderen van je Vodafone tegoed.gr… 17 jan. '17
Pieter en Berta Smilda Beste Ede, Met een abonnement van KPN kun je heel… 16 jan. '17
Simon en Minke Sas Hoi Ede en Ineke. Hoorde van Franka dat jullie in… 14 jan. '17
Pieter en Berta Smilda Hallo Ede en Ineke, Jullie treffen het met het weer.… 12 jan. '17
Hein en Tineke Leuk beging van je verslag. Goed aangekomen en nu… 7 jan. '17
Inge velt Mooi, je bent weer los. Een snelkoppeling gemaakt… 7 jan. '17

« Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »