Reacties

Reacties 101 - 150 van 297

Naam Reactie Datum
Geert/Hillie Koolhof Veel plezier. 17 mei '22
Geert/Hillie Koolhof Veel te lang niet gelezen 🤔 volgens mij zijn jullie… 22 mrt. '22
Franka Roeters Fijn dat jullie ook weer veilig thuis zijn, wij zijn… 20 mrt. '22
Berta Smilda Jullie komen weer thuis! Komende dagen zon en een… 17 mrt. '22
Hein en Tineke Jullie komen alweer een stukje dichterbij. Goede reis… 16 mrt. '22
Ede en Ineke Staal. Data zijn veranderd. Bedankt voor de opmerking. 10 mrt. '22
Franka Roeters Hoi , jullie houden wel stand in carabassi, en leuk… 10 mrt. '22
Franka Roeters Lees net je verslag Ede, en alsnog van harte gefeliciteerd… 1 mrt. '22
Pieter en Berta Smilda Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ede. Geniet… 27 feb. '22
Franka Roeters Leuk dat jullie Jan en Leny weer treffen in carabassi,… 18 feb. '22
Berta Smilda De foto: ik zie een koppie met grijs haar te eten??… 16 feb. '22
Hein en Tineke Even het winkelcentrum op gezocht, prachtig hoor.… 13 feb. '22
Geert/Hillie Koolhof Eindelijk weer alles gelezen, ziet er allemaal heel… 11 feb. '22
Berta Smilda Wat staan de fietsen voor de “bodega” daar parmantig… 9 feb. '22
Berta Smilda Wat leuk: helemaal in Spanje en nog herinnerd worden.… 1 feb. '22
Geert/Hillie Koolhof Heel fijn om alles weer te lezen en dat jullie zo… 27 jan. '22
Marijn Hallo luitjes. Leuk de blog even weer gelezen te hebben.… 26 jan. '22
Marja Leuk om jullie te volgen, komen mooie herinneringen… 26 jan. '22
Hein en Tineke Ziet er erg leuk en gezellig uit. Vooral het weer.… 26 jan. '22
Berta Smilda Vandaag voor het eerst de blog gelezen! Wij wisten… 19 jan. '22
Geert/Hillie Koolhof Heerlijk zo op een terrasje, geniet er maar lekker… 14 jan. '22
Ede en Ineke Staal. Bedankt voor je reactie. We hebben het goed naar onze… 12 jan. '22
Franka Roeters We hopen dat jullie een hele fijne tijd hebben, met… 12 jan. '22
Ede en Ineke Staal. Dat vinden wij ook; vooral na een "crisisperiode".… 11 jan. '22
Hein en Tineke Wat gezellig even een terrasje pakken. Wat hier niet… 11 jan. '22
Hein en Tineke Lekker winter weer!! 9 jan. '22
Hein en Tineke Heel veel fiets plezier en genieten maar. Groetjes… 11 aug. '21
Geert/Hillie Koolhof Veel plezier samen. Groetjes van ons. 10 aug. '21
Hein en Tineke Nog veel plezier in Borger. 16 jun. '21
Franka Roeters Leuk om jullie weer te volgen , een fijne reis gewenst 13 jun. '21
Hein en Tineke Komt ons allemaal heel bekent voor. Wij waren daar… 8 jun. '21
Berta Smilda Jullie genieten weer volop en prachtig weer!! Een… 8 jun. '21
Berta Smilda Heb geantwoord op de mail maar is niet aangekomen. 30 mei '21
Berta Smilda Wat genieten jullie toch in Friesland! Heerlijk fietsen… 14 sep. '20
Geert/Hillie Koolhof Leuk verhaal, geniet op jullie nieuwe plek. Ziet er… 11 sep. '20
Berta Smilda Het komt allemaal bekend voor wij waren er in mei.… 4 sep. '20
Hein en Tineke Heel veel plezier. 1 sep. '20
Geert/Hillie Koolhof Net gelezen, mooi verhaal. Veel plezier verder. Groetjes… 1 sep. '20
Pieter en Berta Smilda Dat was maar een Kort Dat was maar een korte reis… 15 aug. '20
Hein en Tineke Heel veel plezier. Het is een mooie omgeving,Wij hebben… 11 aug. '20
Geert/Hillie Koolhof Veel plezier met elkaar. Groetjes van ons. 10 aug. '20
Berta Smilda Noord Holland is een keer weer wat anders maar ook… 10 aug. '20
Berta Smilda Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Jullie hebben… 17 mrt. '20
Ede en Ineke Staal. Bedankt. Wij zijn intussen ook weer thuis. Gusteren… 17 mrt. '20
Ede en Ineke Staal. Bedankt. Zoals je kunt lezen zijn we weer thuis ivm… 17 mrt. '20

« Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »