Reacties

Reacties 151 - 200 van 297

Naam Reactie Datum
Marja Was leuk om jullie te volgen. Hartelijke groeten 17 mrt. '20
Franka Roeters Ook wij kregen ineens de kriebels en zijn op weg naar… 14 mrt. '20
Hein en Tineke Goede terug reis. En hopen zonder vertragingen. We… 13 mrt. '20
Marjolijn en Harry Heb zojuist een lange mail aan jullie verstuurd. Hoop… 29 feb. '20
Ede en Ineke Staal. Bedankt. Groeten Ee en Ineke. 27 feb. '20
Franka Roeters Van Harte Gefeliciteerd Ede, en nog vele mooie jaren… 27 feb. '20
Ede en Ineke Staal. Dat klopt. Links het terrein oprijden. Hele mooie… 26 feb. '20
Franka Roeters Is de plek waar jullie nu staan in san Juan de los… 26 feb. '20
Geert/Hillie Koolhof Alles weer gelezen en de foto's zijn prachtig.… 21 feb. '20
Berta Smilda Ik zou daar ook wel willen zitten. Wat een prachtige… 20 feb. '20
Geert/Hillie Koolhof Fijn om te lezen hoe jullie genieten, lieve groetjes… 11 feb. '20
Berta Smilda Wat een mooie plek, uitzicht op zee! Daar kun je van… 29 jan. '20
Geert/Hillie Koolhof Nou gelukkig dat het weer voorbij is, zoiets is best… 22 jan. '20
Doornbusch Ja we hebben het weer gevolgd zag er niet goed uit… 21 jan. '20
Hein en Tineke Zoals we nu lezen is het rustig en hopen dat het zo… 21 jan. '20
Berta Smilda Wat een avontuur!! Best angstige momenten maar gelukkig… 21 jan. '20
Geert/Hillie Koolhof Horen steeds op de radio over het slechte weer, dus… 20 jan. '20
Franka Roeters Gelukkig, 😁 20 jan. '20
Ede en Ineke Staal. We zijn vannacht verhuisd naar tussen de flats. Geen… 20 jan. '20
Franka Roeters Goedemorgen, we lazen dat jullie in alicante zijn… 20 jan. '20
Geert/Hillie Koolhof Gelukkig de griep en verkoudheid weer voorbij. We… 19 jan. '20
Franka Roeters Gelukkig ligt dat weer achter jullie , nu maar veel… 13 jan. '20
Berta Smilda Jullie genieten al lekker van het zonnetje! Leuk verhaal… 11 jan. '20
Johan en Aria Veel plezier en zon, dan hebben wij het straks ook… 11 jan. '20
Hein en Tineke Veel plezier en geniet van de zon.🌞 Ineke beterschap… 9 jan. '20
Franka Roeters Fijn dat jullie weer on tour zijn, een zonnige tijd… 6 jan. '20
Geert/Hillie Koolhof Mooie omgeving en mooie foto's. Groetjes van… 12 mei '19
Hein en Tineke Komt ons bekend voor het porsecleinmuseum zijn wij… 12 mei '19
Berta Smilda Hallo luitjes, mooie omgeving, prachtig met de koolzaadvelden.… 3 mei '19
Franka Roeters We hebben op onze doorreis naar Portugal ook nog even… 26 jan. '19
Berta Smilda Mooi plekje aan het strand! Mooie foto. Ede, fotograaf… 24 jan. '19
Ko en Bea Wat een mooi reisverslag.Nu geen pech meer natuurlijk.Geniet… 17 jan. '19
Franka Roeters Leuk jullie zo onverwacht te ontmoeten, een mooie… 13 jan. '19
Berta Smilda Wat een ellende!! Nu genieten van de Spaanse zon.… 8 jan. '19
Hein en Tineke Na een valse start veel plezier met jullie reis. Groetjes… 8 jan. '19
Hein en Tineke Fijn dat jullie weer thuis zijn. Wij hebben genoten… 23 sep. '18
Geert/Hillie Koolhof Welkom thuis. Gr Geert en Hillie. 22 sep. '18
Berta Smilda Prachtige foto! 21 sep. '18
Berta Smilda Caserta was laatst op de tv, prachtig en nog eens… 16 sep. '18
Geert/Hillie Koolhof Alles vanaf 22 augustus weer gelezen . Wat een prachtige… 13 sep. '18
Pieter en Berta Smilda Een mooie reis hoor! Wij hebben deze torro ook gezien.… 10 sep. '18
Hein en Tineke Wat leuke foto's. Deze huisjes ook gezien op… 29 aug. '18
Berta Smilda Gaat voorspoedig! Jullie genieten samen. Nu komen… 27 aug. '18
Johan en Aria Veel plezier op jullie reis en geniet ervan. 18 aug. '18
Geert/Hillie Koolhof Zo te zien gaat alles naar wens. We zullen jullie… 16 aug. '18
Berta Smilda Wij wachten al een paar dagen, niet in de gaten hebben… 16 aug. '18
Hein en Tineke Heel veel plezier in Italië. Groetjes. 14 aug. '18
Geert/Hillie Koolhof Wel kijken uit naar jullie reisverslag. 13 aug. '18
Berta Smilda Hallo luitjes, jullie hebben het wel naar de zin dat… 18 jun. '18
Hein en Tineke Hallo Ede en Ineke, wat weer een leuk verslag met… 17 jun. '18

« Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »