Reacties

Reacties 301 - 332 van 332

Naam Reactie Datum
Berta Smilda Prachtig waar jullie allemaal zijn. Ik/wij beleven… 8 apr. '16
Ko en Bea Alles even weer bekeken van jullie reis ziet er mooi… 3 apr. '16
Johan en Aria De foto's zien er bekend uit, we volgen het weerbericht… 1 apr. '16
Tineke Heel veel plezier op Sicillë. Wij vinden het erg… 29 mrt. '16
Marjolijn en Harry Jullie verslag 'n paar keer gelezen en wat aantek.… 28 mrt. '16
John en Elly Prachtig verslag van een mooi Italië. Pensionado… 28 mrt. '16
Berta Smilda Hallo Ineke en Ede, stapje dichter bij Sicilië!!… 25 mrt. '16
Marja Leuk om jullie blog te lezen wij zijn in 2014 in italie… 25 mrt. '16
Inge Een mooi, duidelijk en herkenbaar verslag. Vele bezienswaardigheden… 25 mrt. '16
Ko en Bea Mooi verslag van jullie reis ,zo komen we nog eens… 19 mrt. '16
Berta Smilda Hallo luitjes, wij genieten van het reisverslag en… 18 mrt. '16
Tineke Milaan bezochten wij ook. Naast de kathedraal namen… 17 mrt. '16
Inge Prachtig om de verhalen uit het mooie Italië weer… 17 mrt. '16
Johan en Aria Veel plezier op jullie reis, we blijven je volgen.… 17 mrt. '16
Inge Suc6 met de voorbereiding en heel veel plezier tijdens… 24 feb. '16
Tineke Nu jullie verhaal gelezen. We hadden er niet meer… 7 sep. '15
Inge Hallo zigeuners, Wat een uitgebreid verhaal met mooie… 29 aug. '15
Minke HEEL MOOI!!! 31 mrt. '15
Minke Ben een beetje jaloers!!!!!!! Het is weer zo lekker… 29 mrt. '15
Tineke Het weer ziet er nu goed uit zo te zien. Geniet er… 29 mrt. '15
Inge Het mooie optrekje staat wel erg dicht op de weg!… 27 mrt. '15
Inge Hallo luitjes, Even weer de update gelezen. Gezellige… 22 mrt. '15
Marjolijn en Harry Jullie verslag een paar keer gelezen èn aantekeningen… 18 mrt. '15
Geert/Hillie Koolhof Net jullie hele reisverslag gelezen,zo te zien is… 7 mrt. '15
Tineke Wij vinden het heel leuk om jullie zo te kunnen volgen… 1 mrt. '15
Ko en bea Jullie verslag even weer door gelezen alles nog goeg… 5 feb. '15
Minke Foto gemaakt op 11 januari 2010????? Denk dat de datum… 17 jan. '15
Minke mmmmmmmm, jammie, jammie!!!!!! 17 jan. '15
Tineke Zo te zien hebben jullie het leuk en gezellig gehad… 1 jan. '15
Ko en bea Leuk om zo in de winter Kerst en oud en nieuw samen… 31 dec. '14
Minke Hartstikke leuk jullie te kunnen volgen! Ik heb me… 29 dec. '14
Inge Fijn dat er weer een reisblog is. Nu blijven we op… 28 dec. '14

1  « Vorige 3 4 5 6 7