Reacties
Reacties 301 - 332 van 332
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Berta Smilda | Prachtig waar jullie allemaal zijn. Ik/wij beleven… | 8 apr. '16 |
| Ko en Bea | Alles even weer bekeken van jullie reis ziet er mooi… | 3 apr. '16 |
| Johan en Aria | De foto's zien er bekend uit, we volgen het weerbericht… | 1 apr. '16 |
| Tineke | Heel veel plezier op Sicillë. Wij vinden het erg… | 29 mrt. '16 |
| Marjolijn en Harry | Jullie verslag 'n paar keer gelezen en wat aantek.… | 28 mrt. '16 |
| John en Elly | Prachtig verslag van een mooi Italië. Pensionado… | 28 mrt. '16 |
| Berta Smilda | Hallo Ineke en Ede, stapje dichter bij Sicilië!!… | 25 mrt. '16 |
| Marja | Leuk om jullie blog te lezen wij zijn in 2014 in italie… | 25 mrt. '16 |
| Inge | Een mooi, duidelijk en herkenbaar verslag. Vele bezienswaardigheden… | 25 mrt. '16 |
| Ko en Bea | Mooi verslag van jullie reis ,zo komen we nog eens… | 19 mrt. '16 |
| Berta Smilda | Hallo luitjes, wij genieten van het reisverslag en… | 18 mrt. '16 |
| Tineke | Milaan bezochten wij ook. Naast de kathedraal namen… | 17 mrt. '16 |
| Inge | Prachtig om de verhalen uit het mooie Italië weer… | 17 mrt. '16 |
| Johan en Aria | Veel plezier op jullie reis, we blijven je volgen.… | 17 mrt. '16 |
| Inge | Suc6 met de voorbereiding en heel veel plezier tijdens… | 24 feb. '16 |
| Tineke | Nu jullie verhaal gelezen. We hadden er niet meer… | 7 sep. '15 |
| Inge | Hallo zigeuners, Wat een uitgebreid verhaal met mooie… | 29 aug. '15 |
| Minke | HEEL MOOI!!! | 31 mrt. '15 |
| Minke | Ben een beetje jaloers!!!!!!! Het is weer zo lekker… | 29 mrt. '15 |
| Tineke | Het weer ziet er nu goed uit zo te zien. Geniet er… | 29 mrt. '15 |
| Inge | Het mooie optrekje staat wel erg dicht op de weg!… | 27 mrt. '15 |
| Inge | Hallo luitjes, Even weer de update gelezen. Gezellige… | 22 mrt. '15 |
| Marjolijn en Harry | Jullie verslag een paar keer gelezen èn aantekeningen… | 18 mrt. '15 |
| Geert/Hillie Koolhof | Net jullie hele reisverslag gelezen,zo te zien is… | 7 mrt. '15 |
| Tineke | Wij vinden het heel leuk om jullie zo te kunnen volgen… | 1 mrt. '15 |
| Ko en bea | Jullie verslag even weer door gelezen alles nog goeg… | 5 feb. '15 |
| Minke | Foto gemaakt op 11 januari 2010????? Denk dat de datum… | 17 jan. '15 |
| Minke | mmmmmmmm, jammie, jammie!!!!!! | 17 jan. '15 |
| Tineke | Zo te zien hebben jullie het leuk en gezellig gehad… | 1 jan. '15 |
| Ko en bea | Leuk om zo in de winter Kerst en oud en nieuw samen… | 31 dec. '14 |
| Minke | Hartstikke leuk jullie te kunnen volgen! Ik heb me… | 29 dec. '14 |
| Inge | Fijn dat er weer een reisblog is. Nu blijven we op… | 28 dec. '14 |

- Franka Roeters: Fijn dat jullie een voorspoedige…
- Berta Smilda: Weer thuis! Wat een fijne…
- Geert/Hillie Koolhof: Welkom thuis morgen.
- Tineke: Een goede terug reis. We…
- Franka Roeters: Heerlijk om je huis op wielen…
Alle reacties »